Cum pot să îmi răscumpăr Sumis?
Când accesezi coșul sau pe pagina de plată, în rezumat va apărea un buton și vei putea decide să folosești Sumis pentru a obține o reducere suplimentară.


Dacă activezi opțiunea, vom aplica automat o reducere personalizată la comanda ta și vom scădea Sumis corespunzătoare din contul tău.

De ce nu îmi apar Sumis-urile?

Dacă nu vezi opțiunea de a obține o reducere cu Sumis pe care le-ai acumulat, poate fi din mai multe motive:
  • Asigură-te că ești conectat în contul tău de client.
  • Verifică dacă ai Sumis disponibile.
  • Sumis-urile tale ar putea fi în așteptare pentru validare. Le eliberăm 14 zile după expedierea comenzii.

Articol
Când voi primi Sumis după o achiziție?
După ce faci o comandă, Sumis pot dura câteva zile să apară în contul tău.
Citește mai multe...

A fost util acest articol?
GroupSumi este distribuitorul tău online de construcții, electrice și climatizare.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Toate drepturile rezervate © 2025 GroupSumi