Termeni și Condiții
Actualizat pe 10 martie 2025

Condiții generale de contractare

Prezentul set de condiții generale de contractare, împreună, după caz, cu condițiile particulare care ar putea fi stabilite, va reglementa în mod expres relațiile comerciale între TRUE-MAKERS, S.L. (denumită în continuare, GROUPSUMI) și clientul care contractează produse și/sau servicii oferite prin intermediul acestei pagini web sau aplicații.

Se informează clienții că GROUPSUMI își rezervă dreptul de a modifica în orice moment aceste condiții generale de contractare, precum și, după caz, condițiile particulare care ar putea fi stabilite, orice aspect prevăzut, respectând în orice caz condițiile generale în vigoare în momentul realizării contractării de către client. În orice caz, după modificare, includere și/sau înlocuire, va fi necesară acceptarea acestora din partea clientului.

Indicați că clientul este supus prezentelor condiții generale de contractare, împreună, după caz, cu condițiile particulare care ar putea fi stabilite, valabile în fiecare dintre momentele în care se desfășoară contractarea corespunzătoare. Acceptarea prezentelor condiții, sau, după caz, împreună cu condițiile particulare, va fi necesară pentru contractarea produselor și/sau serviciilor. Se subliniază că valabilitatea temporală a condițiilor generale și, după caz, a celor particulare, coincide cu perioada de expunere pe această pagină web și, în orice caz, respectând condițiile anterioare acceptate de client în momentul contractării. Noile condiții generale, sau, după caz, particulare, vor fi aplicabile din momentul în care sunt disponibile clientului prin intermediul acestei pagini web.

Prezentul document a fost elaborat în conformitate cu prevederile Legii 34/2002, privind serviciile societății informaționale și comerțul electronic, Legea 7/1998 referitoare la Condițiile Generale de Contractare, Real Decreto legislativ 1/2007 prin care se aprobă textul consolidat al Legii Generale pentru Protecția Consumatorilor și Clienților în ultima sa modificare cuprinsă în Legea 3/2014 din 27 martie, Legea 7/1996 privind Organizarea Comerțului cu Amănuntul și orice alte dispoziții legale care se aplică.

Clientul, prin acceptarea condițiilor generale, declară că cunoaște și acceptă procedurile prezentate aici ca fiind necesare pentru a proceda la contractarea produselor și/sau serviciilor, devenind astfel obligatorii.

În cazul unei contradicții între condițiile generale și cele particulare, vor prevala condițiile particulare. Pentru restul clauzelor care nu prezintă nicio incompatibilitate, se va aplica ceea ce este stabilit în condițiile generale de contractare.

Identificarea responsabilului pentru site-ul web

TRUE-MAKERS, S.L. (sau GROUPSUMI)
NIF: ESB67182725
Ronda General Mitre, 195-197 Barcelona, 08023

Părțile contractante

Procesul de angajare electronică prin intermediul site-ului webhttps://groupsumi.ro, va fi realizat între client și GROUPSUMI.

Va fi considerat „client” al acestei pagini web sau aplicații acei consumatori care sunt persoane fizice, majore (peste 18 ani, sau care au capacitatea de a acționa recunoscută în acest sens), rezidente pe teritoriul Uniunii Europene și care au un domiciliu fiscal în acest teritoriu, sau persoanele juridice care își dovedesc statutul și acceptă prezentele condiții, și, după caz, condițiile particulare care se aplică. Este interzis în mod expres contractarea de servicii și produse de către minori, utilizatori care nu rezidă legal în Uniunea Europeană, precum și de către acei utilizatori care nu îndeplinesc condițiile generale sau particulare sau când legislația în vigoare nu permite acest lucru.

Informații precontractuale

Toți clienții vor putea vizualiza pe pagina web sau aplicație, clasificate pe categorii și subcategorii, întreaga gamă de produse oferite pentru achiziție. Accesul la această pagină web sau aplicație este gratuit și nu este necesar un înregistrare prealabilă pentru a vizualiza produsele și/sau serviciile expuse. Făcând clic pe fiecare dintre ele, clientul va putea accesa o fișă completă a produsului unde va fi indicată o mică descriere, disponibilitatea, reducerile disponibile, prețul, specificațiile, disponibilitatea livrării, imagini ale produsului, precum și caracteristicile esențiale. Se informează clienții că toate datele furnizate în descrierea produselor sunt realizate pe baza informațiilor furnizate de furnizorii lor. Se indică faptul că culoarea produsului observabilă în fotografie nu este obligatorie. GROUPSUMI își rezervă dreptul de a retrage, reîntregi sau schimba produsele și serviciile GROUPSUMI fără notificare prealabilă și în orice moment.

Toate prețurile sunt afișate în euro și includ TVA-ul aplicabil și/sau orice alt impozit care ar putea fi aplicabil. Aceste prețuri vor fi întotdeauna cele valabile, cu excepția posibilelor erori tipografice evidente. Transportul nu este inclus în prețurile afișate pentru produse, costul acestuia fiind detaliat ulterior în momentul finalizării contractării.

Disponibilitatea produselor

Disponibilitatea produselor oferite poate varia în funcție de cererea clienților. Deși stocul este actualizat periodic, produsul solicitat de client ar putea fi epuizat în acel moment. În cazul neexecutării din cauza indisponibilității, GROUPSUMI va informa clientul în același proces de achiziție, oferindu-i posibilitatea de a-l informa prin e-mail atunci când produsul în cauză va fi disponibil. În orice caz, GROUPSUMI, în momentul în care va avea cunoștință de o astfel de indisponibilitate, îl va notifica pe client prin intermediul unui e-mail. Perioada acestei comunicări nu va depăși în niciun caz termenul maxim de 30 de zile, începând cu ziua următoare comenzii.

GROUPSUMI va oferi opțiunea dublă de: (a) a furniza clientului, fără creșterea prețului, un produs cu caracteristici similare sau de calitate superioară; (b) a restitui sumele plătite pentru comanda anulată.


Fazele procedurii de angajare

Contractare punctuală

Procedurile pentru efectuarea achiziției de produse vor fi cele afișate pe ecran în fiecare moment și descrise în prezentele Condiții Generale. Clienții trebuie să se înregistreze ca membri ai GROUPSUMI în timpul contractării produselor și/sau serviciilor. De asemenea, vor putea beneficia de avantaje promoționale în cazul în care există promoții în vigoare. Crearea contului poate fi realizată prin diferite rețele sociale disponibile pe această pagină web, pentru a facilita procedurile pentru client.

Pentru a continua cu achiziționarea de produse și/sau servicii, clientul trebuie să selecteze produsul și/sau serviciul pe care dorește să-l contracteze, alegând caracteristicile care se potrivesc cel mai bine nevoilor sale.

Clientul, prin intermediul ecranului coșului de cumpărături, va putea utiliza un cod promoțional de la GROUPSUMI derivat dintr-o promoție, un concurs sau o altă circumstanță. Pentru a-l valida, va trebui să facă clic pe „Adaugă” și va vizualiza discountul în detaliile prețului, atâta timp cât acesta rămâne valabil conform acestor condiții generale sau, după caz, conform condițiilor particulare.

Când clientul a validat coșul de cumpărături, acesta trebuie să completeze informațiile conform cerințelor și să selecteze, după caz, adresa de livrare și facturare, modul de expediere, precum și să indice metoda de plată pe care dorește să o utilizeze. Se va indica că, pe parcursul procesului de contractare, clientul va putea adăuga o dedicație produsului și/sau serviciului contractat. De asemenea, acesta va trebui să accepte prezentele condiții generale de contractare prin bifarea căsuței corespunzătoare. În cazul în care nu se bifează această căsuță, prezenta pagină web nu va permite continuarea procesului de contractare.


Sistem de plată

Plata se poate efectua prin card bancar, Paypal sau transfer bancar. Clientul va putea alege metoda de plată odată ce va furniza datele de facturare și, dacă este cazul, cele de livrare. Plățile vor fi supuse următoarelor condiții:
  • Plata cu cardul bancar se va realiza printr-o platformă de plăți gestionată de o instituție bancară cu un server sigur certificat conform protocolului SSL. Datele bancare introduse sunt criptate și transmise în siguranță către serviciile instituției bancare și, ulterior, sunt verificate cu banca emitentă pentru a evita posibile fraude și abuzuri. GROUPSUMI nu deține datele bancare sau informațiile despre cardul bancar folosit de client pentru a efectua contractarea.
  • Toate metodele de plată puse la dispoziție de GROUPSUMI sunt supuse verificărilor și autorizărilor din partea entităților emitente ale metodei de plată. Dacă entitățile de plată nu autorizează plata, nu se va putea continua cu procesul de contractare, comanda fiind anulată și înțelegându-se că nu s-a realizat contractarea produsului și/sau serviciului. Se indică faptul că încasarea prețului final al contractării, inclusiv, după caz, cheltuielile de livrare, precum și orice impozit care se aplică, se va realiza în momentul formalizării contractării.
GROUPSUMI va trimite clientului, în termen de maximum 24 de ore de la momentul în care plata pentru contractare a fost efectuată de către client, un e-mail în care va fi indicat un rezumat al contractării. Acest e-mail va fi considerat un „dovadă de contractare”. Dacă după expirarea acestui termen nu ați primit e-mailul de dovadă de contractare, vă rugăm să contactați GROUPSUMI.

Clientul, prin acceptarea acestui text legal, acceptă să primească facturile derivate din contractarea oportună în format electronic. În cazul în care clientul dorește o factură în format tipărit, va trebui să își trimită solicitarea la adresa de email [email protected].

Când suma contractării a fost debitata fraudulos sau necorespunzător folosind numărul cardului bancar, clientul are dreptul să solicite anularea imediată a debitului. Cu toate acestea, dacă contractarea a fost efectiv realizată de către clientul titular al cardului bancar și cererea de returnare nu este rezultatul exercitării dreptului de retragere sau de reziliere, acesta va fi obligat față de antreprenor la despăgubirea daunelor și prejudiciilor cauzate ca urmare a acestei anulări.

PayPal: Informații suplimentare

Permite trimiterea de plăți pe Internet într-un mod sigur și convenabil. Rețeaua PayPal se bazează pe infrastructura financiară existentă a conturilor bancare și a cardurilor de credit pentru a crea o soluție globală de plată în timp real. PayPal oferă un serviciu special conceput pentru cei care nu sunt mulțumiți de mecanismele de plată tradiționale. Mai multe informații despre PayPal găsiți la următorul link:http://www.paypal.com

Procedura de expediere

Livrare la domiciliu

Clientul va avea opțiunea de livrare la domiciliu, atâta timp cât aceasta este disponibilă și supusă disponibilității stocului.

Cheltuielile de livrare sunt proporționale cu greutatea, destinația pachetului și modalitatea de livrare și vor fi suportate de client. Aceste cheltuieli vor fi vizualizate în coșul de cumpărături înainte de a continua cu achiziția. GROUPSUMI informează că cheltuielile de livrare sunt în sarcina clientului și că acestea vor fi detaliate în timpul procesului de cumpărare. Pot fi aplicate cheltuieli de livrare suplimentare atunci când clientul solicită un moment de livrare specific (de exemplu, livrare în intervalul de dimineață), caz în care, suma acestor costuri de livrare va fi de asemenea detaliată în timpul procesului de cumpărare.

În cazul livrărilor către alte teritorii, portalul va redirecționa către paginile web care operează sub marca „GROUPSUMI”, atâta timp cât acestea sunt disponibile în aceste teritorii. Aceasta nu afectează în niciun fel termenii contractării.

GROUPSUMI subliniază responsabilitatea clientului de a introduce o adresă de livrare completă și corectă. În momentul expediției comenzii, clientul va fi informat despre acest fapt, iar transportatorul va activa funcțiile de urmărire pentru a garanta livrarea.

GROUPSUMI nu își asumă nicio responsabilitate atunci când livrarea comenzii nu se realizează ca urmare a faptului că datele de livrare furnizate de client sunt false, inexacte sau incomplete sau când livrarea nu poate fi efectuată din cauze externe companiei de livrări, desemnată în acest scop, cum ar fi absența destinatarului după mai multe încercări de livrare sau reținerea produsului la Vamă.

Se indică faptul că se aplică sisteme de urmărire pe parcursul întregului proces de pregătire a comenzii și expediere până la livrare, indicând starea comenzii în fiecare fază și facilitând comunicarea în caz de orice neprevăzut pentru a garanta calitatea serviciului în orice moment. Odată ce livrarea a fost finalizată, clientul este informat despre acest lucru. Se informează că destinatarul poate exprima opinii și evalua calitatea produselor și prestarea serviciului, precum și să informeze GROUPSUMI despre orice incident pentru a-l soluționa cât mai repede posibil.

Clientul își asumă riscurile de deteriorare, diminuare, daune și pierdere a produselor comenzii începând cu momentul livrării acestora conform procedurii reglementate în prezentele condiții generale. Clientul va fi responsabil pentru depozitarea și conservarea produselor în condițiile care, după caz, vor fi stabilite pe eticheta acestora.

Excepții în termenele de livrare

În timpul ofertelor speciale de pe site-ul GROUPSUMI, timpul de livrare poate fi mai lung decât de obicei.

Perioadele de vacanță ale GROUPSUMI vor fi anunțate pe site și în timpul procesului de angajare.

GROUPSUMI nu va fi responsabilă pentru întârzierile în livrarea comenzilor atunci când această întârziere este exclusiv din vina clientului sau a persoanei autorizate.

Clientul își asumă riscurile de deteriorare, diminuare, daune și pierdere a produselor comenzii începând cu momentul livrării acestora conform procedurii reglementate în prezentii Termeni și Condiții. Clientul va fi responsabil pentru depozitarea și conservarea produselor în condițiile care, după caz, se vor stabili în etichetarea acestora.

Dreptul de retragere

În conformitate cu cele stabilite în articolul 102 din Textul Refundat al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Clienților, clientul va avea la dispoziție un termen de până la paisprezece (14) zile calendaristice de la primirea produsului pentru a-și exercita dreptul de retragere, fără a indica vreun motiv.

Pentru a exercita dreptul de retragere, trebuie să ne notificati decizia dumneavoastră de a renunța la contract printr-o declarație clară la adresa de email [email protected]. Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca comunicarea referitoare la exercitarea de către dumneavoastră a dreptului de retragere să fie trimisă înainte de expirarea termenului de retragere.

În cazul în care renunțați, toate plățile primite de la dumneavoastră vor fi returnate clientului. Cheltuielile de expediere pentru returnarea produsului vor fi suportate de client. Produsele returnate trebuie să fie în condiții normale (cu ambalajul original și nefolosite sau neinstalate). Va fi necesar să se atașeze o copie a facturii. Înainte de a returna Produsul, Clientul trebuie să se asigure că acesta este protejat și sigilat corespunzător pentru a nu suferi daune în timpul transportului.

Dacă motivul returnării este că produsul este defectuos sau nu corespunde comenzii, GROUPSUMI va suporta costurile returnării și ale noului livrări. Dacă motivul este că comanda nu vă satisface, vă vom rambursa suma, dar nu și costurile de returnare. De asemenea, nu vor fi acoperite costurile suplimentare de livrare în cazul în care clientul a selectat în mod expres o modalitate de livrare diferită de cea mai puțin costisitoare modalitate de livrare obișnuită.

Restituirea sumei se va face fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, cel târziu în termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la data la care a fost comunicată în mod efectiv și neechivoc decizia de retragere din contract și cu condiția ca produsele și/sau serviciile supuse retragerii să fi fost primite anterior. În caz contrar, se poate reține suma până la primirea produselor și/sau serviciilor retrase sau până când clientul dovedește returnarea acestora.

Restituirea sumei se va efectua cu aceeași metodă de plată care a fost utilizată.

Exercitarea dreptului de retragere va stinge obligațiile părților de a executa contractul.

Indicați că sunt excluse de la dreptul de retragere: Conform celor stabilite în articolul 103.c) din Real Decreto Legislativo 1/2007, din 16 noiembrie, prin care se aprobă textul consolidat al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor și alte legi complementare, nu veți putea exercita dreptul de retragere asupra bunurilor confecționate conform specificațiilor dumneavoastră sau care sunt clar personalizate. De asemenea, se indică că, conform celor stabilite în paragrafele d) și e) din articolul 103 al aceluiași text legal, dreptul de retragere nu va opera atunci când furnizarea bunurilor care se pot deteriora sau expira rapid, precum și a bunurilor sigilate care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desfăcute după livrare. De asemenea, este exclus de la dreptul de retragere orice alt produs, bun și/sau serviciu acoperit de articolul 103 din Real Decreto Legislativo 1/2007, din 16 noiembrie, prin care se aprobă textul consolidat al Legii Generale pentru Apărarea Consumatorilor și Utilizatorilor și alte legi complementare.

Garanția produselor

Toate produsele reflectate pe site-ul nostru sunt noi, direct de la fabrică și beneficiază de toate garanțiile oferite de către fabricant, iar în GROUPSUMI garantăm calitatea și starea materialului pe care îl furnizăm, în termenii legali stabiliți, pe o perioadă de doi ani de la data livrării.

În cazul în care se detectează un defect de funcționare și/sau de fabricație în produsele achiziționate, și acesta este în afara termenului legal de reclamație, va trebui să contactați Serviciul de Asistență Tehnică oficial al producătorului, care va autoriza în scris repararea sau înlocuirea materialului în caz de defecțiune sau avarie în perioada de garanție.

GROUPSUMI va prelua reducerea prețului sau rezilierea contractului în acest termen, atâta timp cât ne-ai informat despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la momentul în care ai avut cunoștință de aceasta.

Îți recomandăm să păstrezi ambalajul original de fabrică în care a fost furnizat materialul timp de două luni, altfel nu se va putea utiliza garanția comercială în această perioadă; de asemenea, îți recomandăm să păstrezi o copie fizică sau digitală a facturii de cumpărare pentru a o prezenta.

Garanția fiecărui produs va fi supusă condițiilor și domeniului stabilite de fiecare fabricant.

Obligațiile clientului

Clientul se obligă: (a) să plătească la timp pentru serviciul sau serviciile contractate, (b) să folosească în mod corespunzător Site-ul Web și aplicația GROUPSUMI și să respecte legile aplicabile —inclusiv, cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la, cele privind proprietatea intelectuală și industrială— și Textele legale aplicabile pe Site-ul Web și în aplicația GROUPSUMI și, prin extensie, să nu încalce drepturile terților și să nu desfășoare nicio activitate ilegală, (c) să nu participe la nicio activitate care să îngreuneze sau să interfereze cu funcționarea Serviciului, inclusiv funcționarea serverelor și rețelelor conectate la serviciu.

Acceptă să fie singurul responsabil, fără ca GROUPSUMI să își asume vreo responsabilitate față de client sau terți, pentru orice neîndeplinire a obligațiilor sale prevăzute în textele legale ale acestui site, precum și pentru consecințele acestei neîndepliniri, inclusiv orice pierderi sau daune pe care le-am putea suporta.

Asistență pentru Clienți

GROUPSUMI este disponibil la adresa de email [email protected] pentru orice întrebare care ar putea apărea în urma contractării de produse și/sau servicii.

Protecția datelor

Se informează clientul că datele personale solicitate pentru a efectua contractarea produselor și/sau serviciilor de pe această pagină web sau aplicație vor fi prelucrate cu scopul de a gestiona această relație contractuală, prestarea serviciilor în mod oportun, gestionarea contabilă, fiscală sau administrativă.

De asemenea, se informează că, în conformitate cu cele stabilite în articolul 21, alineatul 2 din Legea 34/2002, din 11 iulie, privind serviciile societății informaționale și comerțul electronic, în legătură cu cele stabilite în litera b a alineatului 1 din articolul 6 din Regulamentul privind protecția datelor al Uniunii Europene, datele dumneavoastră vor fi prelucrate în scopul gestionării trimiterii de comunicări comerciale, promoționale sau publicitare ale serviciilor și produselor noastre, inclusiv în cadrul trimiterii de Newsletter.

Datele cu caracter personal vor fi păstrate până când nu mai sunt necesare sau relevante pentru scopul pentru care au fost colectate sau înregistrate în fișierele noastre. Ulterior, datele cu caracter personal care îndeplinesc această condiție vor fi șterse, cu excepția cazului în care există o normă de rang legal care să permită păstrarea lor. Este important de subliniat că datele cu caracter personal vor fi șterse atunci când se exercită dreptul de ștergere a acestora, cu excepția cazului în care există o normă de rang legal care să permită păstrarea lor.

În același mod, se informează că datele pe care GROUPSUMI le-a putut colecta și include în fișierele sale vor fi comunicate companiilor asociate GROUPSUMI care îndeplinesc funcții de operator de prelucrare, cu aceleași scopuri pentru care au fost colectate. De asemenea, se informează că datele cu caracter personal necesare vor fi puse la dispoziția companiei de transport și logistică responsabilă cu livrarea produsului și/sau serviciului contractat, în cazul în care a fost selectată opțiunea de livrare la domiciliu.

Se informează că baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este relația contractuală. Se informează că baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul trimiterii de comunicări comerciale este interesul legitim. Datele cu caracter personal conținute în prezentul document vor fi prelucrate, de asemenea, pentru a respecta obligațiile legale relevante.

În orice moment, puteți exercita drepturile de acces, rectificare, ștergere, portabilitate, limitare sau opoziție față de prelucrarea dumneavoastră, trimițând o solicitare la adresa de email [email protected], indicând în subiect „PROTECȚIA DATELOR”.

De asemenea, se informează că se poate depune o reclamație la Agenția Spaniolă pentru Protecția Datelor dacă considerați că drepturile expuse anterior în această politică de confidențialitate sunt încălcate sau dacă considerați că prelucrarea datelor personale care vă privesc încalcă Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului, din 27 aprilie 2016, și Legea Organică privind Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Clientul declară că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte, asumându-și pe deplin responsabilitatea pentru posibilele consecințe care ar putea apărea. Clientul trebuie să comunice GROUPSUMI orice actualizare sau modificare a datelor cu caracter personal furnizate. În caz contrar, GROUPSUMI nu va putea răspunde de veridicitatea acestora sau de executarea serviciilor prestate de aceasta.

Pentru informații suplimentare despre politica noastră de confidențialitate, vă rugăm să consultați secțiunea dedicată acestui scop pe această pagină web sau aplicație.

Integritatea și protecția acestor condiții generale de contractare

Fiecare dintre stipulațiile acestor condiții generale de contractare, sau, după caz, ale condițiilor particulare, se vor interpreta separat și independent de celelalte. În cazul în care oricare dintre clauze se dovedește a fi invalidă sau inexecutabilă în virtutea oricărei norme juridice sau este declarată nulă de către un Judecător, Tribunal, normă juridică sau autoritate administrativă, nulitatea va afecta doar acea clauză și nu integritatea și existența acestor condiții, păstrându-se valabilitatea deplină a celorlalte dispoziții.

Legislație aplicabilă. Supunere la jurisdicție

Prezentul set de condiții generale, și, dacă este cazul, condițiile particulare, se vor supune și se vor interpreta conform legislației spaniole în vigoare.

Părțile se supun în mod expres, pentru orice probleme sau divergențe care ar putea apărea din cauza interpretării, îndeplinirii și executării acestui contract, jurisdicției și competenței instanțelor și tribunalelor corespunzătoare domiciliului clientului sau celor din locul de îndeplinire a obligației contractuale.

Dacă încheiați un contract ca și consumator, nimic din această clauză nu va afecta drepturile pe care legislația în vigoare vi le recunoaște ca atare.

În cazul în care este vorba despre un contract încheiat de o companie care acționează în cadrul activității sale comerciale sau de afaceri, ambele părți se supun, cu renunțarea expresă la orice altă jurisdicție, instanțelor și tribunalelor din Barcelona (Spania).

Informații despre soluționarea disputelor online/arbitrajul consumatorilor

În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 524/2013, aplicabil în întreaga Uniune Europeană, Comisia Europeană oferă o platformă de soluționare a disputelor online, pe care GROUPSUMI o pune la dispoziția clienților acestei pagini web sau aplicații la următorul link:http://ec.europa.eu/consumers/odr

Prin acest link, clienții Site-ului Web vor putea accesa Platforma europeană de soluționare a litigiilor online (ODR). În cazul în care clientul a avut o problemă cu o achiziție sau cu furnizarea unui serviciu online, acesta va putea folosi acest mijloc pentru a depune orice reclamație în legătură cu respectiva cumpărare sau furnizare de servicii, precum și pentru a opta pentru soluționarea extrajudiciară a conflictului apărut.

Șuruburi: Condiții generale

Acumularea de puncte

Fiecare euro cheltuit pe achiziții valide în GroupSumi echivalează cu un punct în programul de puncte. Punctele vor fi acreditate în contul clientului după fiecare achiziție confirmată. În cazul returnării produselor, punctele echivalente cu euro returnați vor fi deduse din contul clientului. Punctele acumulate pot fi utilizate la 14 zile după confirmarea expedierii comenzii din partea GroupSumi.

Limită și expirare a punctelor

Nu există o limită maximă la numărul de puncte pe care un client le poate acumula în contul său.
Punctele acumulate vor expira după 12 luni de la obținerea lor și nu vor putea fi utilizate odată ce au expirat.

Răscumpărarea punctelor

recompensele disponibile pentru a fi răscumpărate, gestionate prin intermediul colaboratorului nostru Tremendous, includ carduri cadou de diverse magazine online, reduceri la călătorii, contribuții caritabile și alte beneficii. Nu există restricții cu privire la produsele care pot fi achiziționate prin răscumpărarea punctelor, atâta timp cât clientul dispune de numărul suficient de puncte necesar. GroupSumi nu își asumă responsabilitatea pentru livrarea și/sau răscumpărarea recompenselor. De asemenea, utilizând Tremendous pentru a răscumpăra punctele, clientul acceptăTermeni și Condițiiși laPolitica de Confidențialitatede Tremendous.

Eligibilitate și restricții

Participarea în programul de puncte este rezervată clienților înregistrați ai GroupSumi.
Nu se aplică restricții geografice pentru participarea la programul de puncte.
Punctele nu sunt transferabile și nu pot fi împărtășite între diferite conturi de utilizatori.

Modificări și încheierea programului

GroupSumi își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile programului de puncte în orice moment, notificând clienții cu privire la aceste modificări într-un mod oportun.
Finalizarea programului de puncte poate fi efectuată de către GroupSumi în orice moment. În plus, se poate ajusta cantitatea de puncte din contul unui client dacă se detectează orice abuz, exploatare a vulnerabilităților sau practici frauduloase din partea clientului.

GroupSumi este distribuitorul tău online de construcții, electrice și climatizare.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Toate drepturile rezervate © 2025 GroupSumi